掃呢頁CODE去手機

2019年2月24日 星期日

袁偉豪:媽媽10年前捱撞!袁偉豪粉絲寫信謝恩 __,袁偉豪,

結婚在望嘅袁偉豪(Ben),雖然未向女友張寶兒求婚,但係兩人打風都打唔甩,連粉絲都寫信祝福佢哋,仲重提10年前一件事!呢位粉絲話:「想講係(喺)10年 ...


結婚在望嘅袁偉豪(Ben),雖然未向女友張寶兒求婚,但係兩人打風都打唔甩,連粉絲都寫信祝福佢哋,仲重提10年前一件事!

呢位粉絲話:「想講係(喺)10年前我仲讀緊小學,我一家四口去踩單車去到過咗馬場划艇會個(嗰)度,有個消防局嘅位置,我媽媽比(畀)個肥仔撞低左(咗)我嗰時睇唔到,袁偉豪經過落車扶起左(咗)我媽媽,咁我梗係即刻落車衝過嚟個啲,佢就幫手睇吓啲傷勢,好彩只係擦傷(咗),我肯定冇認錯人,因為細細個好鍾意睇香港先生,多謝都唔記得講,嚇到我傻,然後就走咗!Thank you 希望你娶到張寶兒」

阿Ben就喺Instagram轉載,但對於此事就冇咩印象:「真的有這事嗎?」不過相信呢位網民知道「救命恩人」睇到應該可以安心喇!

而尋晚佢就笑言要離港「避風頭」,不過佢澄清只係去緬甸拍《使徒行者:諜影行動》啫!

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

 https://bit.ly/2JjSVcr 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!