網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年2月13日 星期三

陳庭欣:茶記潛規則?陳庭欣嗌碟薑蓉要15蚊 __,陳庭欣,

好多時想喺餐廳好好哋食個飯,都可能遇上令人嬲豬嘅事!今日藝人陳庭欣喺社交網,話喺尖沙咀某茶餐廳海南雞飯,因為碟薑蓉比較細碟,所以問侍應拎多碟,但點知對 ...


好多時想喺餐廳好好哋食個飯,都可能遇上令人嬲豬嘅事!今日藝人陳庭欣喺社交網,話喺尖沙咀某茶餐廳海南雞飯,因為碟薑蓉比較細碟,所以問侍應拎多碟,但點知對方竟然話要收15蚊,令佢摸不着頭腦,因為餐牌冇寫明要額外再收錢,佢留言:「而我又麻煩嘅,食唔到辣,所以問阿姐拎多碟薑蓉,佢話唔批准,要多碟要收$15蚊,點解餐牌冇咁寫嘅,可能搵食真係艱難啦,難道是潛規矩,頭先唔小心要多咗個碗仔,唔知又使唔使另收費。」唔少網友都留言替佢不值,話叫佢開名,等大家唔好「中招」!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!