掃呢頁CODE去手機

2019年2月9日 星期六

【2019生肖運程】馮盈盈、李佳芯屬狗旺桃花 麥玲玲﹕隨時結婚連有喜 __,2019生肖運程,李佳芯,馮盈盈,麥玲玲,

(攝影﹕林德雄/資料圖片)
踏入豬年,人人都期望新一年會更好,《蘋果》邀請香港著名堪輿學家麥玲玲師傅為大家指點迷津,一齊睇睇2019豬年運程,今年邊個生肖最好,如果運程麻麻的朋友 ...


踏入豬年,人人都期望新一年會更好,《蘋果》邀請香港著名堪輿學家麥玲玲師傅為大家指點迷津,一齊睇睇2019豬年運程,今年邊個生肖最好,如果運程麻麻的朋友,又有甚麼趨吉避凶的好方法?!

相關新聞:【2019生肖運程】黃子華屬鼠有貴人相助 麥玲玲提醒:易得罪人



第十二集,會為大家講講屬狗朋友在豬年的運程,麥玲玲預測:



「屬狗嘅朋友嚟到豬年係重新開始嘅年份,狗年經歷咗本命年,今年就好好多。今年有天喜星,代表喜事重重,如果舊年結咗婚嘅朋友,今年添丁機會高。就算分咗手,今年都有機會遇到桃花,因為天喜係桃花,仲會有喜事,結婚連有喜都得。如果單身,就去多啲喜慶場所就會容易遇到合適對象,可以參加多啲人哋嘅飲宴,無論係入伙酒,或大壽都不妨去一去。」

相關新聞:【2019生肖運程】華仔、娜姐屬牛有運行 小心冷落身邊人



「要小心反而係身體健康方面,今年仍然有病符星,好在唔係大病痛,傷風感冒特別多,注意一下作息時間。另外,仲有陌越星,陌越係面對陌生環境帶嚟嘅壓力,我哋好多朋友去年轉咗工,今年仍然未適應,有失眠嘅情況出現。



仲有寡宿星,代表你覺得身邊人唔係咁了解你,所以感情運仍然有少少隱憂,但整體已經好過舊年好多。屬狗嘅朋友如想加強自己貴人運同感情運,我就建議佩戴兔仔飾物,咁就順利好多㗎喇!」



屬狗藝人代表﹕馮盈盈、古天樂、李佳芯、苗僑偉(1958、1970、1982、1994、2006、2018)



採訪﹕嵐山

攝影﹕林德雄

攝錄﹕沈健程、馮嘉銘



10萬蚊 100人分!

星期一至五晚上10點半

《動腦Q》Let's Q the money!

http://bit.ly/2QW8LcI



精選娛聞,喺晒《娛果》 http://fb.com/appledailyent




鍾意就快D Share啦!