網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年2月12日 星期二

金像獎2019:喜獲最佳新演員提名 胡定欣:係好開始 __,胡定欣,金像獎,

無綫藝人胡定欣首次演出大電影,即憑《逆流大叔》獲提名「最佳新演員」,其他對手包括《L風暴》栢天男、《三夫》的陳湛文等。定欣接受東網訪問時心情興奮,笑言 ...


無綫藝人胡定欣首次演出大電影,即憑《逆流大叔》獲提名「最佳新演員」,其他對手包括《L風暴》栢天男、《三夫》的陳湛文等。

定欣接受東網訪問時心情興奮,笑言開心可以成為新人:「呢部真係第一部參演嘅電影,係一個緣分。」問是否很期待踏上金像獎紅地氈?她說:「真係冇諗過,之前接拍呢套戲時都係平常心,呢個係一個好開始,能夠提名已係意外收穫。」說到拍檔吳鎮宇同時憑該片角逐影帝,定欣表示支持他,對每一位戲中的演員都支持!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!