掃呢頁CODE去手機

2019年2月23日 星期六

華姐2019:陳庭欣自爆留意男士下半身 麥明詩有好介紹 __,華姐,陳庭欣,麥明詩,

19位應屆國際中華小姐候選佳麗到紅磡一所健身中心進行星級特訓,獲藝人陳庭欣、麥明詩和黃庭鋒教路,身穿運動BraTop的庭欣身形Fit爆,搶去一眾師妹風 ...


19位應屆國際中華小姐候選佳麗到紅磡一所健身中心進行星級特訓,獲藝人陳庭欣、麥明詩和黃庭鋒教路,身穿運動Bra Top的庭欣身形Fit爆,搶去一眾師妹風頭。

問到是否首次見今屆華姐?明詩說:「化妝間有見過,有啲冇化妝。(係咪好大分別?)唔同人有唔同分別,其實最緊要上妝。」庭欣表示曾在服裝間見過部分佳麗試泳衣,見到一位佳麗有長腿,但忘了是哪一位。她們又表示對上圍豐滿、(4)夏威夷的王慧媛印象深刻,明詩說:「佢皮膚金黃色……呀!應該係古銅色,同埋平衡力好好,我重心就低好多。」

講到做運動,庭欣表示不少男士做Gym只操上半身,因此會特別留意男士的下半身,引人遐想!明詩即說:「我介紹我單車教練畀你!佢下半身好勁!」問到庭欣的男友下半身如何?她笑言:「唔好咁快讚住,下半身同下半生都要努力。」

早前明詩拍踩單車節目受傷,她表示膊頭仍留有疤痕,透露其醫生胞兄有為她診斷:「佢話可能會淺色啲,但好小事,我係Sell內涵,冇辦法人生總有不如意事,如果鍾意我就要接受我嘅一切。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!