掃呢頁CODE去手機

2019年2月26日 星期二

華姐2019:彭嘉伊視為最強對手!陳曉華壓力大發惡夢 __,彭嘉伊,華姐,陳曉華,

應屆國際中華小姐候選佳麗今晨到主題公園拍攝花絮短片,香港代表(5)陳曉華(Hera)及來自馬來西亞的(6)彭嘉伊一同受訪,狀態不俗的Hera表示昨晚工 ...


應屆國際中華小姐候選佳麗今晨到主題公園拍攝花絮短片,香港代表(5)陳曉華(Hera)及來自馬來西亞的(6)彭嘉伊一同受訪,狀態不俗的Hera表示昨晚工作至11點才返酒店,半夜兩點就起床準備,但見大家都很精神,所以她坦言自己仍要加油。

至於彭嘉伊則表示已適應這種生活,她說:「之前都拍過電視廣告同網劇,試過拍到好夜,但工作人員仲辛苦。(你有幕前經驗,會否覺得優勝?)唔覺得,我都係想識朋友。(唔想攞冠軍咩?)係我就係我,唔係我就冇得強求。」她又指覺得最大的對手是Hera,但隨即大讚對方的笑容很美,更似足天使!

Hera聞言表示開心,但自覺壓力很大,因此經常發惡夢:「我嘅才藝表演係關於空中嘅嘢,試過發惡夢跌咗落嚟或者帶漏嘢,可能我唔夠瞓又好耐冇練。(點樣減壓? )搵其他佳麗傾偈同食嘢,大家有交換零食,屋企人都有畀啲能量棒我。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!