網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年2月26日 星期二

華姐2019:被爆用華姐之名搵下線 黃翠金否認做傳銷 __,華姐,

19位應屆國際中華小姐候選佳麗到主題公園拍攝花絮短片,但身穿密實風褸睇頭欠奉。三藩市代表(14)黃翠金被爆料指做傳銷,並利用華姐之名搵下線,對此她作出 ...


19位應屆國際中華小姐候選佳麗到主題公園拍攝花絮短片,但身穿密實風褸睇頭欠奉。三藩市代表(14)黃翠金被爆料指做傳銷,並利用華姐之名搵下線,對此她作出否認,表示自己是學生,沒有做過傳銷或相關銷售的行業,只兼職有關商務的實習工作:「我都唔知點解會有咁嘅爆料,咁唔同人有唔同爆料,可能係假。(係咪有人唔鍾意你?)唔知,我自己做到最好,人哋嘅想法我控制唔到。(怕唔怕影響評判印象?)我努力自己知,希望大家睇到我嘅表現。」

她又指跟其他相佳麗相處融洽,會互相鼓勵及分享小Tips,亦有其他佳麗送面膜給她,見她面上生了粒粒,她說:「我太興奮就自動爆粒粒,都提醒我要保養。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!