網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年2月17日 星期日

陳茵媺:兩公婆行207級樓梯 陳茵媺幽閉恐懼症發作 __,陳茵媺,

藝人陳茵媺與陳豪就算生咗三個仔女,依舊恩愛如昔!近日二人撇低仔女飛到西班牙旅行,享受二人世界,連日來都有喺社交網邊玩邊上載旅行靚相,而今日又有更新。見 ...


藝人陳茵媺與陳豪就算生咗三個仔女,依舊恩愛如昔!近日二人撇低仔女飛到西班牙旅行,享受二人世界,連日來都有喺社交網邊玩邊上載旅行靚相,而今日又有更新。見到佢哋去咗華倫西亞當地名勝之一嘅大教堂(The Cathedral),唔少遊客為欣賞華倫西亞美景,特意前來挑戰207級螺璇形樓梯上塔頂。而茵媺兩公婆亦唔例外,不過上塔頂一啲都唔容易,仲搞到茵媺有幽閉恐懼症!

茵媺喺社交網以英文留言:「我們做到了!207層……這有點可怕,我有幽閉恐懼症和少許恐慌症發作,因為當我們上樓梯,人們同時在下樓梯,而其中一邊卻沒有扶手,每個人都需要集中平衡,但能欣賞景色,絕對值得的。」唔知聽日佢哋又去邊度玩呢?


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!