掃呢頁CODE去手機

2019年2月7日 星期四

【買珠寶快過買菜〡開心過年】王維基20秒買鑽鏈冧新婚妻袁莎妮 十指緊扣回春 __,王維基,袁莎妮,

雖然王維基已經57歲,新婚妻子袁莎妮亦有49歲,但呢pair新婚夫婦非常sweet,就算去年年尾已舉行簡單婚禮,至今仍沉醉於新婚喜悅當中,十指緊扣冧爆 ...




雖然王維基已經57歲,新婚妻子袁莎妮亦有49歲,但呢pair新婚夫婦非常sweet,就算去年年尾已舉行簡單婚禮,至今仍沉醉於新婚喜悅當中,十指緊扣冧爆呀!

成為王太已一段時間,12月去了日本度蜜月和滑雪,但似乎最近袁莎妮先拎隻光身婚戒去改,日前王維基陪她去珠寶店取回。她一早預留一條鑽石頸鏈,當日順便試戴。

試啱咗,王維基即用黑卡俾錢,全程大約廿秒,買珠寶快過買菜,有錢人的確唔同。

之後他們去買飛睇戲,袁莎妮先去排隊,王維基隔了一會才去會合她。

其實早於12年,王維基和袁莎妮已經被發現密密撐枱腳。至16年中,王維基自爆「恰當地處理婚姻狀態」,暗示婚姻關係有變。

壹仔發現,他同年將兩個本來跟前妻唐靄玲共同持有的豪宅,包括山頂嘉樂苑及西半山輝煌豪園,轉名給前妻單獨持有。連同唐靄玲早年購入的沙田聽濤雅苑,她單是在港就2億幾物業。

反而袁莎妮在港沒以個人名義持有物業,相信王維基另有安排。事實上,王維基對她十分細心,去年11月她生日,王維基送百枝玫瑰砌成的心心給她,袁莎妮在facebook表明好high。

而本來放假都照返工的王維基,現會在假期陪袁莎妮,都算幾大改變。


鍾意就快D Share啦!