網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年2月20日 星期三

吳若希:有離婚幻覺!30天挑戰 吳若希每日讚老公 __,吳若希,

歌手吳若希(Jinny)同老公何兆鴻於(Alex)2017年奉女成婚,但久唔久就傳出婚變,近日佢喺社交網發文講對婚姻嘅睇法,仲直認唔委老公!不過正所謂 ...


歌手吳若希(Jinny)同老公何兆鴻於(Alex)2017年奉女成婚,但久唔久就傳出婚變,近日佢喺社交網發文講對婚姻嘅睇法,仲直認唔委老公!不過正所謂女人心海底針,Jinny 180度轉變大晒幸福,仲話要每日都讚吓老公!

佢上載咗張一家三口拖手仔嘅相,留言話要嚟一個30days婚變challenge:「事源(緣),睇得太多話我婚變既(嘅)報導(道)~令我自己都開始產生幻覺覺得自己想離婚~~所以~ 特意set up 一個challenge給自己,除了要每天說一個我老公的優點之外,順便令自己拾回每天報到社交平台的習慣。」佢仲交代第一日情況:「脾氣好,怎麼發他脾氣,他也是沒有表情。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!