網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年2月27日 星期三

梁靖琪:梁靖琪36歲慶生 姚樂怡佘詩曼爭住咀 __,佘詩曼,姚樂怡,慶生,梁靖琪,

藝人梁靖琪今日36歲生日,圈中好友「七姊妹」成員佘詩曼、湯盈盈、周家蔚、鍾麗淇、文頌嫻及姚樂怡同佢搞咗個生日會,仲有兩個精美生日蛋糕添,好窩心!姚樂怡 ...


藝人梁靖琪今日36歲生日,圈中好友「七姊妹」成員佘詩曼、湯盈盈、周家蔚、鍾麗淇、文頌嫻及姚樂怡同佢搞咗個生日會,仲有兩個精美生日蛋糕添,好窩心!姚樂怡好肉緊咁攬住壽星女送吻,仲喺社交網留言:「Happy Bday Bee,健康美麗,要幸福啊! Love U 。」當然佘詩曼亦第一時間在社交網上載合照,不過,拍大合照時就唔見壽星女個男朋友大隻Jon喺現場,唔知係咪幫佢哋揸機影相呢?

梁靖琪留言感謝一班姊妹:「如果沒有你們,我不敢想像我的日子會怎麼過。你們成為了我的依靠,那些開心的,不開心的,多謝你們一直在我身邊,守護着我,你們是我人生中很重要的支持!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!