掃呢頁CODE去手機

2019年2月23日 星期六

【爆相爆片】鄭中基老婆一拖二瀡滑梯 3歲囝囝似小暴龍跳跳紮 __,爆相爆片,鄭中基,

(讀者提供圖片)
鄭中基(Ronald)早前剛在紅館完成5場演唱會,三代同堂在台上表演晒溫馨,7歲囡囡Emma和3歲囝囝Evan可愛度爆燈,Ronald還公開多謝老婆余 ...


鄭中基(Ronald)早前剛在紅館完成5場演唱會,三代同堂在台上表演晒溫馨,7歲囡囡Emma和3歲囝囝Evan可愛度爆燈,Ronald還公開多謝老婆余思敏:「佢照顧好晒屋企,我先可以好安心籌備演唱會,所以想借大家嘅掌聲多謝佢。」余思敏果然是好老婆好媽咪,日前就單拖帶子女到中環嘉年華玩耍,被讀者洪小姐透過「爆相爆片」分享。



洪小姐接受電話訪問表示,當日下午約3時許,見到余思敏陪一對子女玩吹氣瀡滑梯,洪小姐說:「兩個小朋友玩得好開心,反而余思敏好似好驚咁,因為瀡落嚟個位都高高哋,同埋大人玩係瀡得快過細路仔,唔知係咪重量問題,我玩嘅時候都係咁嘅情況。」



從洪小姐提供的相片所見,余思敏彎低身幫細仔除鞋,三母子上上落落玩瀡滑梯,Evan好似甩繩馬騮咁勁興奮,搞到余思敏要麻鷹捉雞仔咁周圍騰,洪小姐說:「因為每次都要爬番上去再玩,見佢哋大約玩咗三次,余思敏已經好攰唔再玩,佢個仔就好想再玩,我聽到余思敏話:『好攰好攰,唔玩啦。』」



問到獨自湊兩個小朋友,余思敏有冇雞手鴨腳?洪小姐表示:「佢個囡識得自己照顧自己,佢主力照顧囝囝多啲,我見佢個囡囡都係自己排隊玩,唔見有工人跟住,佢個囡囡仲一邊排隊一邊哼歌,好有音樂細胞。」



精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent



第二屆最港電影大獎投票網址

https://bit.ly/thekongestfilmawards2018



10萬蚊 100人分!

星期一至五晚上10點半

《動腦Q》Let's Q the money!

http://bit.ly/2QW8LcI



(讀者提供圖片) 余思敏和大女玩得好開心(讀者提供圖片) 余思敏和大女玩得好開心(讀者提供圖片)
余思敏陪一對子女玩瀡滑梯(讀者提供圖片)

余思敏陪一對子女玩瀡滑梯(讀者提供圖片)
 囝囝似甩繩馬騮(讀者提供圖片)

囝囝似甩繩馬騮(讀者提供圖片)
囝囝玩到唔願走(讀者提供圖片)

囝囝玩到唔願走(讀者提供圖片)
玩得好開心(讀者提供圖片)

玩得好開心(讀者提供圖片)
 玩完幫囝囝穿回鞋子(讀者提供圖片)

玩完幫囝囝穿回鞋子(讀者提供圖片)
 鄭中基一家四口樂也融融(資料圖片)

鄭中基一家四口樂也融融(資料圖片)

鍾意就快D Share啦!