掃呢頁CODE去手機

2019年2月20日 星期三

陳浩民:同陳浩民點樣5年生4個?蔣麗莎神回:水… __,陳浩民,

圈中多仔公陳浩民同老婆蔣麗莎(Lisa)育有四女一仔,兩人2011年生咗大女陳雅薷(Elizabeth),最後喺2016年「埋單」,細女陳熙妏(Vic ...


圈中多仔公陳浩民同老婆蔣麗莎(Lisa)育有四女一仔,兩人2011年生咗大女陳雅薷(Elizabeth),最後喺2016年「埋單」,細女陳熙妏(Victoria)出世,即係5年間生咗4個小朋友,相當犀利!

Lisa喺綜藝節目就話,有人問佢,點解好多夫妻日日生活喺一齊都懷孕唔到,反而陳浩民長期喺異地拍戲,佢哋咁少見又分隔兩地,但能夠喺5年內生4個孩子呢?蔣麗莎神回話:「水和漿糊是不一樣的!」答完佢就留下蠱惑的笑容,究竟大家明唔明呢?有網民就解答成:「是說精子吧!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!