網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年2月6日 星期三

張家輝:賀歲片票房突破600萬 張家輝叫老闆萬歲 __,張家輝,

由張家輝、劉青雲及林嘉欣三大影帝、后掛帥的英皇賀歲片《廉政風雲煙幕》正在上映,票房走勢凌厲。年初一(2月5日)更以397.4萬成為票房榜首,而截至今日 ...


由張家輝、劉青雲及林嘉欣三大影帝、后掛帥的英皇賀歲片《廉政風雲 煙幕》正在上映,票房走勢凌厲。年初一(2月5日)更以397.4萬成為票房榜首,而截至今日初二中午12時,更突破600萬,威到盡!

而正四出拜年的家輝,獲悉喜訊後表現雀躍,除了感謝觀眾支持,更出口術着該片「靈魂人物」萬歲,他謂:「咁收得梗係要導演同老闆楊受成請食飯」

同樣表現興奮的嘉欣,已等不及包場,於年初一晚上與家人率先入戲院捧場,更謂:「恭喜發財,新年快樂,嘩!人生第一套電影上賀歲檔就有咁成績,好犀利呀,一開畫已經係冠軍,恭喜晒所有台前幕後,講到好似自己攞獎咁,祝大家一齊㷫㷫烚烚一齊去睇《廉》片」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!