掃呢頁CODE去手機

2019年2月7日 星期四

【8億身家行平價時裝】莊思明楊明感情穩定 莊思敏心急跟阿媽去大馬相睇 __,楊明,莊思敏,莊思明,

莊思明2016年開始同楊明拍拖,而家兩個感情穩定,楊明不時都會出席莊家嘅聚會。證明8億拿督已經認定咗呢個未來女婿,結婚係遲早嘅事。細女就好事近,但大女 ...




莊思明2016年開始同楊明拍拖,而家兩個感情穩定,楊明不時都會出席莊家嘅聚會。證明8億拿督已經認定咗呢個未來女婿,結婚係遲早嘅事。細女就好事近,但大女莊思敏就仲未有著落,仲話見到個妹咁Sweet,佢都好心急想拍拖,可惜一直都未有機會。

嚟緊新年,兩姊妹會返大馬過年,莊思敏仲自爆會跟阿媽去相睇,睇吓會唔會遇到好對象。

兩姊妹不嬲都好孝順,成日抽空陪阿媽。呢日佢哋就陪阿媽行街,莊思明戴住珍珠畫家帽,雖然阿媽上咗年紀,但都戴住大大個蝴蝶結頭箍,好Kawaii。估唔到坐擁8億身家嘅一家人,竟然唔係行名牌,而係去睇平價時裝店。莊思明同阿媽一齊睇特價女裝,阿媽仲幫個女揀埋一份。不過揀完一輪都無收獲,三母女就走人。見到佢哋有講有笑,睇得出佢哋感情好好。莊思敏講過如果相睇成功,想一年內就結婚生仔,咁嘅話,分分鐘仲快過細妹畀阿媽湊孫啊!


鍾意就快D Share啦!