網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年2月18日 星期一

【最少有93歲命 】長壽陳敏之重整理財計劃 為仔仔鋪路 __,陳敏之,

【最少有93歲命】長壽陳敏之重整理財計劃為仔仔鋪路19分鐘前1今日,靚媽陳敏之,出席活動分享儲蓄心得和退休計劃,率先試玩網上計算機,分析顯示敏之最少有 ...


  • 【最少有93歲命 】長壽陳敏之重整理財計劃 為仔仔鋪路
  • 19分鐘前1






今日,靚媽陳敏之,出席活動分享儲蓄心得和退休計劃,率先試玩網上計算機,分析顯示敏之最少有93歲命,認真長壽。

事後敏之笑言:「其實都唔知有冇咁長壽,如果真係有,我要再規劃一下理財計劃。」自言是穩陣派的敏之,透露現時自己擁有超過十多份保險計劃,但她認為並不足夠,她說:「自從有了仔仔後,身份有變,所以保險的分布要再計劃過。我有冇幫仔仔買保險?當然有,人壽、醫療、教學基金同股票基金,我會教他要儲蓄,要靠他自己雙手創一番事業,因為幸福並非必然。」敏之透露想55歲退休,退休可以同老公自由自在旅行會好正。

敏之曾打算生一仔一女,隨着仔仔出世後,她的生育觀亦有改變,「原來湊一個小朋友要花好多精神,如果而家生多一個,我覺得真係唔得,精神上支持唔到,又唔想分薄對仔仔的愛,所以一切都隨緣,最快都要過多一年先計劃生小朋友,如果到時真係追唔到,我覺得生一個都夠。」


鍾意就快D Share啦!