掃呢頁CODE去手機

2019年2月10日 星期日

【又離巢?】蓋世寶最長9個月冇工開 好無癮﹕點搲都冇辦法 __,蓋世寶,

蓋世寶快將約滿無綫,但未肯透露去向。(ig圖片)
2015年,無綫兒童節目進行大改革,舊有班底全部要連根拔起(相關新聞﹕https://bit.ly/2WShf9d)。當中只有較早離開的譚玉瑛姐姐最幸 ...


2015年,無綫兒童節目進行大改革,舊有班底全部要連根拔起(相關新聞﹕ https://bit.ly/2WShf9d )。當中只有較早離開的譚玉瑛姐姐最幸運,年前拍住鼎爺李家鼎主持《阿爺廚房》殺出一條新血路,成功轉型做飲食節目主持。



但另一位兒童節目Icon——蓋世寶就沒有這種運氣。蓋世寶由96年開始主持《閃電傳真機》,之後做《至Net小人類》,到最後一個兒童節目《放學ICU》,陪伴着很多小朋友成長,但離開兒童節目組後,卻被公司投閒置散,接拍的劇集多是不起眼的角色。今日有報道指蓋世寶去年原本在TVBI擔任一個新節目《一周八爪娛》主持,但最後因為部門解散,蓋世寶都是返到化妝間當日才「被通知」節目被煞停,無奈要坐公司城巴回家。



蓋世寶今日接受傳媒訪問時,被問到約滿後是否不再續約?她沒有正面回答,只說﹕「暫時唔答住。」但提到工作量不多,她卻直認不諱,透露試過連續九個月冇工開,新年前拍的最後一部劇集《她。她。她的少女時代》亦只有一、兩場戲,她說﹕「咪做同事甲乙丙丁,有一兩句對白,跟住就冇,之後都冇Booking。」問到是否未夠騷?她帶點不滿說﹕「去年已經唔夠,但幾好,(公司)唔使我還。但唔係我唔做,係唔安排我做,點搲都冇辦法,幾難撈。」而最近她的ig貼了不少跳舞相,問到是否想轉行?她說﹕「唔係,跳Sexy Chair係我嘅興趣,其實我一直好鍾意跳舞,但當然唔會着太少。」



精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent



10萬蚊 100人分!

星期一至五晚上10點半

《動腦Q》Let's Q the money!

http://bit.ly/2QW8LcI



蓋世寶快將約滿無綫,但未肯透露去向。(ig圖片) 譚玉瑛離開兒童節目組時,一班同事送花道別。(ig圖片) 譚玉瑛離開兒童節目組時,一班同事送花道別。(ig圖片)
繼譚玉瑛之後,蓋世寶亦是兒童節目組Icon。(ig圖片)

繼譚玉瑛之後,蓋世寶亦是兒童節目組Icon。(ig圖片)
蓋世寶好喜歡跳舞,最近愛上Sexy Chair。(ig圖片)

蓋世寶好喜歡跳舞,最近愛上Sexy Chair。(ig圖片)
蓋世寶間中都有拍劇,早前在《愛回家》扮妓女引誘送水輝,但都是客串角色。(ig圖片)

蓋世寶間中都有拍劇,早前在《愛回家》扮妓女引誘送水輝,但都是客串角色。(ig圖片)

鍾意就快D Share啦!