網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年2月18日 星期一

鄭嘉穎:囝囝靚樣曝光!鄭嘉穎冧爆:自己個B最得意 __,鄭嘉穎,

藝人鄭嘉穎同陳凱琳嘅寶貝仔已經出世,嘉穎喺IG晒相,見佢抱住囝囝,B仔得個側面睇,見唔到正面,都相當英俊,佢留言:「個個父母都話自己個BB係最得意⋯我 ...


藝人鄭嘉穎同陳凱琳嘅寶貝仔已經出世,嘉穎喺IG晒相,見佢抱住囝囝,B仔得個側面睇,見唔到正面,都相當英俊,佢留言:「個個父母都話自己個BB係最得意⋯我終於明😍」

而陳凱琳以英文留言,仲爆囝囝個名叫Rafael,佢留言:「好榮幸寶貝Rafael嚟到呢個世界,我哋已經期待以久,多謝醫院醫護人員嘅照顧,令我哋可以咁舒服,同埋感謝佢哋尊重我哋嘅私隱。至於各界嘅親友,你哋嘅祝福我哋收到晒,最後大家請放心,媽媽好健康,爸爸亦好照顧我哋,真係令我哋覺得好幸福,Rafael我哋真係好愛你。」

鄭嘉穎熱愛網球,幫囝囝改個英文名叫Rafael,應該係同有「泥地王」之稱嘅網球運動員拿度(Rafael Nadal)有關,睇嚟兩公婆想培訓囝囝做網球王子!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!