掃呢頁CODE去手機

2019年2月11日 星期一

【偏方教放電易生豬女?】小春雞係無尾飛陀 黎諾懿湊B似趕鴨仔 __,小春雞,陳小春,黎諾懿,李潔瑩,

黎諾懿拍完兩套新劇《街坊財爺》以及《C9特工》之後,好快就要準備主持新飲食節目《暖男廚神》。一直都想追個豬女嘅佢,當然要把握呢段相對空閒時間努力造人啦 ...




黎諾懿拍完兩套新劇《街坊財爺》以及《C9特工》之後,好快就要準備主持新飲食節目《暖男廚神》。一直都想追個豬女嘅佢,當然要把握呢段相對空閒時間努力造人啦,唔係就趕唔切豬年,隨時變老鼠女㗎喇。

為求追女成功,黎諾懿出盡法寶,話聽人講身體酸啲攰啲就會生女,所以佢嘗試搞殘自己,無論夜晚造人幾攰都好,第二朝都會一早湊仔消耗更多精力,甚至一家三口出動去海濱嘉年華放電。《壹》仔見到黎諾懿兩公婆推住BB車,由商場行去嘉年華,就嚟兩歲嘅小春雞坐喺BB車有啲呆萌,擺明係未瞓醒。不過入到嘉年華範圍受環境氣氛影響之下,小春雞開始有反應,腳仔跟住音樂節奏踢吓踢吓,見到有小朋友跑過仲眼甘甘、手指指咁笑出聲添,相當趣緻。

至於爸爸黎諾懿就梗係負責買飛入場啦,但佢藝人三寶(cap帽、黑超和口罩)全部無用,加上《愛•回家》、《BB來了》等角色形象深入民心,肯肯定逃唔過市民嘅輪番集郵啦,未入場已經開始影相,入場後更加好似打卡熱點咁,呢邊影完,轉個身嗰邊又再影。唔講笑,《壹》仔粗略估計有三十幾人搵佢合照。

黎諾懿話過小春雞係個好動小朋友,郁得多手腳協助發展得好,難怪人仔細細玩起攤位遊戲都似模似樣啦,甚至玩到唔願走,手指指示意想繼續玩,最後要爸爸半扯半抱帶走。放落地俾佢自己行,又會成個無尾飛陀咁走咗去,搞到黎諾懿成日好似趕鴨仔咁,你都咪話唔攰。啱㗎喇,個仔玩到攰夜晚有覺好瞓,阿爸阿媽就可以好酸咁追個豬妹。


鍾意就快D Share啦!