掃呢頁CODE去手機

2019年2月25日 星期一

陳展鵬:老婆未決定開刀定順產 展鵬拍住劇迎BB __,陳展鵬,

無綫新劇《唐人街》演員陳展鵬、唐詩詠、王君馨、伍允龍、劉穎鏇、元秋等在將軍澳電視城拍攝外景。劇組搭出泰國場景,相當逼真,劇情則拍攝到陳展鵬與伍允龍為人 ...


無綫新劇《唐人街》演員陳展鵬、唐詩詠、王君馨、伍允龍、劉穎鏇、元秋等在將軍澳電視城拍攝外景。劇組搭出泰國場景,相當逼真,劇情則拍攝到陳展鵬與伍允龍為人妖吧開張舞獅。

陳展鵬透露今次新劇除了比以往打得更勁,還有從未試過的搞gag戲,好像劇中要扮性感人妖上台跳舞,他笑說:「都幾性感架,若隱若現,要攝嘢有啲「事業線」,拍得住啲港姐。(造型有冇畀老婆睇吓?)冇,但係佢好想嚟睇呢場戲。打戲都好多,直情要快、狠、準,劇本比平時少咗三分一,因為場場戲都寫住大打,觀眾會好鍾意呢啲效果。」

陳展鵬的太太單文柔預產期他正忙拍劇,但他指心情並不緊張,因已準備得七七八八,反而心情興奮。問到是否已向劇組度期陪伴太太生BB?他說:「劇組就冇問題,依家未決定順產定開刀,就算開刀都有機會早作動,所以預時間都冇用。(仔定女?)未講得住,英文名就諗咗用Q字頭,因為係我哋嘅P同R嘅中間,中文名就未諗。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!