掃呢頁CODE去手機

2019年2月18日 星期一

《家有B事》:【家有B事】絕招!黎諾懿音波功煩小春雞 __,小春雞,陳小春,黎諾懿,李潔瑩,

東網巨星推出全新節目《家有B事》,邀請圈中星級父母如藝人黎諾懿、張慧儀、周家蔚、郭羨妮、李漫芬、莫家淦、陳爽、拍賣官金鈴以及名模AnaR.等人,與大家 ...


東網巨星推出全新節目《家有B事》,邀請圈中星級父母如藝人黎諾懿、張慧儀、周家蔚、郭羨妮、李漫芬、莫家淦、陳爽、拍賣官金鈴以及名模Ana R.等人,與大家分享育兒心得及照顧子女趣事。

首集邀得早前喺無綫劇集《BB來了》飾演新手爸爸嘅藝人黎諾懿,雖然劇集佢係新手爸爸,但現實佢絕對唔係,2017年佢太太李潔瑩為佢生咗仔仔黎峰睿(小春雞),小春雞憑得意到爆嘅樣,於網上人氣高企,深得網友歡心。

黎諾懿雖然工作好忙,但照顧兒子就絕不假於人,仲有一套育兒心得,「阿仔好怕我發惡嘅,我都會話佢一句峰峰,然後用眼神望住佢,再用音波功去煩佢,話畀佢知NoNo,咁樣係唔啱呀,小朋友係會經歷曳嘅階段,我細個都曳嘅,所以我都會縱容佢有少少曳嘅!」

黎諾懿現身說法講述點樣同小春雞相處,仲有大批兩父子生活片段,立即去片睇「Hipp喜寶」特約《家有B事》!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!