網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年2月27日 星期三

陳凱琳:生完BB上圍升Cup 陳凱琳未坐完月就出關 __,陳凱琳,

無綫花旦陳凱琳與鄭嘉穎的兒子鄭承悅(Rafael)最近出世,正在坐月的陳凱琳急不及待「出關」在銅鑼灣出席餅店開張活動。剛生完BB的陳凱琳除了身材沒有走 ...


無綫花旦陳凱琳與鄭嘉穎的兒子鄭承悅(Rafael)最近出世,正在坐月的陳凱琳急不及待「出關」在銅鑼灣出席餅店開張活動。剛生完BB的陳凱琳除了身材沒有走樣,四肢依然纖瘦外,正在餵人奶的她上圍更升上到D Cup。陳凱琳指今次做媽媽是人生數一數二的開心時刻,問到可習慣做媽媽?她笑說:「感覺好開心,每朝見到BB,十月懷胎都覺得係值得。」

老公負責剪臍帶

陳凱琳透露兒子在情人節開刀出世,沒有特別擇日,生產也在預產期時間內,她說:「嘉穎有陪我入產房見證呢一刻,佢負責剪臍帶,見佢唔驚,仲好興奮。自己反而有少少緊張,因為第一次生BB。」陳凱琳指兒子由外公改中文名叫鄭承悅,希望他一世開心喜悅,而英文Rafael除了與網球手拿度相同,還有受主耶穌的守護的意思。

問到上圍升cup時?陳凱琳尷尬說:「我冇計過,依家餵緊人奶,冇諗咁多,最緊要係BB可以吸收到充足嘅營養。(要換晒啲內衣?)呢啲自己處理啦。(生完之後肥咗幾?)佗BB時肥咗20磅,依家冇上磅,唔會緊張磅數。(嘉穎有咩獎勵?)佢成日問我想要啲咩,但我覺得生BB大家都有付出,佢依家都減少工作,陪緊我坐月。 」

唔想BB長大

陳凱琳指鄭嘉穎看着自兒子父愛滲出來,爭着幫BB沖涼、換片及餵奶。問到可有呷醋?陳凱琳笑說:「唔會,見佢咁錫個仔都好開心。(對個仔有咩期?)可能大家都會話想佢快高長大,但係我自己就唔捨得佢咁快大,佢實在太得意,佢好似Daddy,所以嘉穎望住佢好有親切感。(再生?)冇咁快,照顧好佢先。」

講到未坐完月已出來工作,可擔心被指為了賺錢?陳凱琳說:「唔係為錢,自己衡量過,人哋點講唔理。呢兩星期都好乖喺屋企坐月,自己貪玩出嚟同大家say hi見吓面,出嚟報過平安。嘉穎同家人都冇沒投訴,媽咪都話當出去食個lunch,吸收吓新鮮空氣。」講到有網民質疑她奉子成婚,她說:「入得呢行都明白外面會有啲說話,但係自己知自己事,唔會吓吓都回應,總之BB出世係足月嘅,出世嗰陣六磅幾重。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!