掃呢頁CODE去手機

2019年2月8日 星期五

羅力威:邊個掉新城獎?吳彤自爆移民冇攞個獎走 __,羅力威,

成個獎畀人當垃圾掉咗喺北角天橋底,引起全城網民競猜誰是兇手,仲話嫌疑最大,就係曾經報住北角兼攞過呢個獎嘅吳彤。近年已經好少公開現身嘅吳彤,喺社交網透露 ...


成個獎畀人當垃圾掉咗喺北角天橋底,引起全城網民競猜誰是兇手,仲話嫌疑最大,就係曾經報住北角兼攞過呢個獎嘅吳彤。近年已經好少公開現身嘅吳彤,喺社交網透露移居咗加拿大,曾住北角+移居外地,唔通佢搬屋時順手掉埋個獎?

依家身在加拿大溫哥華嘅佢,今日凌晨時段喺社交網澄清話唔關佢事,話瘋狂收到朋友短訊問佢,佢話:「移居加拿大一段時間,應該要斷捨離都一早斷捨離,不過我獎唔多,所以擺倉都仲好多地方,有緣攞出嚟影張相囉。何況咁多女裝鞋,我應該冇咁嘅福分,亦冇咁嘅興趣。祝大家豬年快樂!」睇返佢社交網,的而且確喺2017年開始放咗唔少喺加拿大嘅生活照,真係喺當地生活咗一段時間,不過依然有好多網民話要佢同個獎自拍先會信,佢回覆網民話:「機票好貴呀!」咁即係個獎冇跟身,仲喺香港

身為創作歌手嘅吳彤,2004年入行做歌手,不過星運平平,最爆係2013年「出櫃」承認係同性戀者,2017年仲話要離開香港,去加拿大發展事業。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!