掃呢頁CODE去手機

2019年2月23日 星期六

張晉攬蔡少芬晒恩愛:好似我哋結婚咁! __,張晉,蔡少芬,

蔡少芬與張晉Chok甫,風騷Sweet!
張晉攬蔡少芬晒恩愛:好似我哋結婚咁!藝人蔡少芬(Ada)與老公張晉昨日到賀,合照時Sweet爆,Ada輕倚老公,連張晉都忍不住說:「好似我哋結婚咁!」 ...


張晉攬蔡少芬晒恩愛:好似我哋結婚咁!

藝人蔡少芬(Ada)與老公張晉昨日到賀,合照時Sweet爆,Ada輕倚老公,連張晉都忍不住說:「好似我哋結婚咁!」張晉坦言自己認識原子鏸在先,因為多年前合作過,估不到友情保持至今,更可出席對方婚禮。Ada又問老公有何相處之道可與一對新人分享,張晉說:「佩佩姐識教o架平輩唔應該做呢啲嘢!」Ada即說:「冇所謂嘅!結得婚就覺得嗰個人最適合自己,大家一齊開心就得。」二人以禮金祝賀新人,讓他們買自己喜歡的東西。

另外,說到她在社交網指細女病了,Ada坦言:「係呀!佢有輕微手足口病同疱疹,醫生開咗抗敏藥畀佢,雖然已經退燒,但我畀佢一星期休息,唔使返學住。」又指女兒已很生猛,昨日在花園捉螳螂及蝴蝶。






鍾意就快D Share啦!