掃呢頁CODE去手機

2019年2月18日 星期一

梁家輝:有情有義!梁家輝舉家撐工人姐姐抗癌成功 __,張家輝,梁家輝,癌,

影帝梁家輝今個月迎嚟佢嘅61歲生日,不嬲都好有義氣嘅佢原來唔止對朋友係咁,就連為佢哋家庭工作多年嘅工人姐姐都一樣有情有義!今日梁家輝一對孖女嘅細孖Ni ...


影帝梁家輝今個月迎嚟佢嘅61歲生日,不嬲都好有義氣嘅佢原來唔止對朋友係咁,就連為佢哋家庭工作多年嘅工人姐姐都一樣有情有義!今日梁家輝一對孖女嘅細孖Nikkie就甫出多張相片,拍佢哋屋企個工人姐姐Delia抗癌成功,更大讚佢係最堅強嘅女人添。

Nikkie提到去年11月時Delia發現自己患上子宮頸癌,連月來經過不斷嘅治療,今日終於收到醫院電話話佢Cancer Free喇!Nikkie知道之後亦非常開心,甫上大批家庭照去慶祝,而合照中更睇到佢之前陪Delia進出醫院接受療程同檢查,溫馨又窩心,佢哋全屋人又為Delia大搞生日派對,當中梁家輝更為Delia獻吻,又頭貼頭Yo爆合照,舉家同Delia親密程度如同家人一樣,不離不棄,真係令人非常動容!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!