掃呢頁CODE去手機

2019年2月13日 星期三

陳自瑤:唔同王浩信過情人節 陳自瑤避談夫妻事 __,王浩信,陳自瑤,

藝人陳自瑤(Yoyo)於新劇《致所有愛過的人》內與黃翠如及連詩雅扮演姐妹,她笑言角色性格多變:「今次係事業型享樂主義者,冇固定伴侶,鍾意溝仔之餘又好優 ...


藝人陳自瑤(Yoyo)於新劇《致所有愛過的人》內與黃翠如及連詩雅扮演姐妹,她笑言角色性格多變:「今次係事業型享樂主義者,冇固定伴侶,鍾意溝仔之餘又好優雅。本來同連詩雅男友馬貫東有段感情,我又鍾意林文龍,但佢心儀翠如,都幾複雜。」

談到今個農曆年,她表示有陪家人,不過明天情人節要開工,不會與老公王浩信特別慶祝。當問到準備禮物時,本來已支吾以對的她表示:「今日不如講番工作我哋兩個都開緊劇、冇時間,本來我仲疊住兩套劇,依家一套殺青先好啲,呢套都要拍到3月尾。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!