掃呢頁CODE去手機

2019年2月26日 星期二

林子祥:林子祥紅館騷變音樂劇 葉蒨文呻攰唔幫手 __,林子祥,葉蒨文,

殿堂級歌手林子祥(阿Lam)舉行完紅館騷記者會後,孖兒子林德信(Alex)受訪,講到即席宣布加開兩場演唱會,阿Lam表示每次做騷都貴精不貴多,會盡力做 ...


殿堂級歌手林子祥(阿Lam)舉行完紅館騷記者會後,孖兒子林德信(Alex)受訪,講到即席宣布加開兩場演唱會,阿Lam表示每次做騷都貴精不貴多,會盡力做到最好,續透露今次演唱會會加入音樂劇元素,早在一年前已經將歌單給予有份演出的後輩們,包括兒子,Alex說:「每個演員都大約有4、5首歌,都係跟角色唱,已經準備好晒。」問到阿Lam豈不是會唱少好多歌?他大派定心丸話:「我唱好多!成個騷會有50幾首歌,我會唱9成,用音樂講古仔。」

問到為何唔搵老婆葉蒨文演出?阿Lam大笑話:「冇角色啱佢!(做情人?)哈哈!佢都話個個騷都做嘉賓,要歇一歇,今次主要係年輕人。除咗加入音樂劇元素之外,都會有電影元素等。(有難度?)有,要穿插唱歌,又要動用好多人。」又透露之後會原班人於東南亞地區舉行巡迴演出。

至於問到Alex今次演出可會感壓力?他笑話都有:「唔同之前淨係做嘉賓,又要跳舞、做戲、彈樂器,每樣都要好好咁準備,要多過平時開騷嘅規模。」阿Lam指仔仔近日都有參與戲劇演出,故都能累積經驗:「依家佢哋都綵排緊。(仔仔表現合格?)等佢哋排到七七八八先畀分」問到若仔仔做得唔好會否出聲鬧時,Alex即笑笑口點頭,而阿Lam睇見就作狀出拳,笑話:「我都未鬧過佢!打過未鬧過!」Alex抵死反擊:「佢(鬧咗)唔覺啫!費事講嘢就打!」十分爆笑!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!