網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年2月2日 星期六

【養子手術令她有創傷後遺】張慧儀: 我對呢個回憶有恐懼 __,張慧儀,

【養子手術令她有創傷後遺】張慧儀:我對呢個回憶有恐懼19分鐘前2開開心心接養子Hanson出院,張慧儀兩母子有過一個團圓新年。縱然她身份是養母,但俗語 ...


  • 【養子手術令她有創傷後遺】張慧儀: 我對呢個回憶有恐懼
  • 19分鐘前2




開開心心接養子Hanson出院,張慧儀兩母子有過一個團圓新年。縱然她身份是養母,但俗語有云:「養兒100歲,長憂99。」,絕對合用在張慧儀身上。為Hanson的心臟大手術致心力交瘁,就算兒子現在身體逐見康復,但張慧儀仍不敢鬆懈,甚至出現創傷後遺的反應。

「我覺得自己有創傷後遺症,因為呢個回憶對於我嚟講都好恐懼,好難形容嗰段日子嘅心情,係我一世人從來未試過。對佢未來能否康復嘅未知之數充滿恐懼,所以令我好難忘。

「點解我話自己有創傷後遺症呢?而家我只要見到佢稍為唔精神就會好驚,擔心佢係咪病?係咪發燒?會即刻幫佢量度體溫,經常好敏感。同埋經常會提佢洗手消毒,因為而家細菌好厲害,所以令到自己都有啲緊張。」張慧儀說。]

點擊圖片

張慧儀:我有啲創傷後遺 但見佢康復已經

雖然誠惶誠恐的心情依然伴隨,但她已積極投入義工,希望藉著母子的經歷,幫助同路人。「見到佢每一日都好健康,呢個已經係好大嘅滿足。除此之外,我希望2019年可以帶佢做多啲義工,因為我哋加入咗兒童心臟基金會成為委員。好感恩喺呢段路上,Hanson康復或者手術前,有呢個基金會陪伴我,俾我輔導,同埋精神同心靈上嘅支持。經過Hanson今次手術,都可以理解到作為家長嘅心情,希望Hanson情況再好啲嘅時候,我帶佢去做義工,呢個係我哋應該做嘅事,回饋社會,係一種感恩方式。」]

點擊圖片

受過恩惠要回饋

每個經歷,都有其正面的力量。自從她一個女人咬緊牙關,擔起養兒責任,風霜掩蓋風騷,令張慧儀外型及演技更添細膩和味道。近期劇作《守護神之保險調查》到《荷里活有個大老千》,她的內心演繹更爐火純青,網民一致讚好。尤其在《荷》的演出,面對老戲骨鄭則仕及湯鎮業,交手火花四濺。張慧儀有閱歷,有戲味。


鍾意就快D Share啦!