掃呢頁CODE去手機

2019年2月19日 星期二

【做人老母甚艱難】卓林搬走吳綺莉煙駁煙 愁爆搵骨瘦焦媛訴苦 __,吳卓林,吳綺莉,焦媛,

吳綺莉嘅表情,仲豐富過坐佢對面嘅「舞台劇女王」焦媛喎!嗱!吳綺莉近年最煩嘅,應該就係囡囡卓林同佢位外籍同性太太Andi嘅事。卓林呢對小情人由加拿大搬返 ...




吳綺莉嘅表情,仲豐富過坐佢對面嘅 「舞台劇女王」焦媛喎!

嗱!吳綺莉近年最煩嘅,應該就係囡囡卓林同佢位外籍同性太太Andi嘅事。卓林呢對小情人由加拿大搬返香港定居,由住旺角賓館到欠租,搞到俾包租婆報警,死死氣漏夜搬返阿媽大坑度住,最近又再脫離阿媽。

做人老母甚艱難,咁可以點?咪搵friend呻吓放鬆吓咁囉!呢日吳綺莉約咗焦媛喺銅鑼灣飲咖啡,啱啱坐低嗰陣,吳綺莉睇落係有啲愁,仲煙駁煙。不過有老友咁落力開解,就笑番講番焦媛,幾個月前瘦到一條柴落晒形咁款,外界當然估佢係咪患厭食症,不過男友高志森已經澄清咗女友冇病,只係太投入舞台劇角色。

點都好,呢日見焦媛已經肥番少少,精神都算唔錯,仲有講有笑,安慰吳綺莉,不過真係要好好保重呀!唔係心痛死高導演喇!

攝錄:吳斯金、東尼


鍾意就快D Share啦!