網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年2月8日 星期五

麥兆輝揭張家輝角色呃人嘅! __,張家輝,麥兆輝,

麥兆輝(右)讚張家輝的會計師角色,演得非常好!
麥兆輝揭張家輝角色呃人嘅!《廉政風雲煙幕》受戲迷追捧,角色設計居功不少,而戲中張家輝飾演的會計師,原來藍本來自導演麥兆輝的哥哥!麥兆輝(右)讚張家輝的 ...


麥兆輝揭張家輝角色呃人嘅!

《廉政風雲 煙幕》受戲迷追捧,角色設計居功不少,而戲中張家輝飾演的會計師,原來藍本來自導演麥兆輝的哥哥!

麥兆輝受訪時透露,比他年長6、7歲的哥哥當年曾在英國修讀會計,惟入職兩年後毅然辭職投考警察,由於他當時年紀尚小,未有真正了解詳情,直至長大後與哥哥閒聊才獲悉箇中原因,他說:「哥哥話我知,做會計呢個行業可以反映到依家個世界係點,返學係學解決數學問題,所以好好玩,但到做會計師時要學識將啲數字去隱藏,雖然未至於犯法,但係呢樣嘢係呃人,做數唔係計數,要搵啲嘢將件事合法化。」

當構思該片內容時,麥兆輝便把那些元素投射在家輝的會計師角色內:「佢諗辦法將啲嘢變成合法化,但覺得自己咁做係唔啱,所以就舉報負責做會計嘅煙草公司,係有投射哥哥落角色入面,當然家輝都做得好好。(係咪向哥哥致敬?)一部分,唔可以話全部係。」




鍾意就快D Share啦!