掃呢頁CODE去手機

2019年2月28日 星期四

張栢芝:感情問題?栢芝凌晨發文:路在腳下自己走 __,張栢芝,

女星張栢芝自從「重返」Instagram後經常更新近況,一直表現得好正面樂天嘅佢,凌晨佢突然有感而發,留言:「路在腳下,自己走,事在身上,自己擔。沒有 ...


女星張栢芝自從「重返」Instagram後經常更新近況,一直表現得好正面樂天嘅佢,凌晨佢突然有感而發,留言:「路在腳下,自己走,事在身上,自己擔。沒有誰能成為你永遠的支柱,有人幫你,是你的幸運,沒人幫你,是你的考驗。坎坷跨過去,你就是強者,苦難熬過去,你就是贏家!」未知是而感情上出現問題?

佢仲配上一張凌亂嘅塗鴉照,地磚上顏料四濺,更有把鉸剪!唔少網民都好擔心佢,叫佢加油,做個女強人咁話呀!

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!