網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年2月13日 星期三

丁可欣(火雞姐):欺凌同學兼偷電話!丁可欣道歉:願意賠償 __,丁可欣,

歌手丁可欣(Yanki)憑「火雞姐」形象上位,由網紅進身歌手行列後,言行依然好爆。今日她自爆中學時曾經蝦蝦霸霸,更過分到偷同學手機,她想為過往做過的錯 ...


歌手丁可欣(Yanki)憑「火雞姐」形象上位,由網紅進身歌手行列後,言行依然好爆。今日她自爆中學時曾經蝦蝦霸霸,更過分到偷同學手機,她想為過往做過的錯事負責任,拍道歉短片公開求原諒之餘,並表示願意補償。

短片中,Yanki一臉嚴肅,第一句便說:「大家好,我係Yanki丁可欣,我想喺度向所有以前中學畀我欺凌過,或者盜竊過財物嘅受害者,講聲對唔住,Sorry!」鞠躬後續說:「過往的確做咗好多錯行為,傷害咗好多同學,唔想畀藉口自己,好想承認錯誤,我知過去冇辦法改變,依家可以做到嘅係承認錯誤同道歉,希望大家原諒我過往做嘅嘢。以前14、15歲時,的確冇顧人感受、好自私,我好後悔,我已經改變,努力學做番一個好嘅人。」她坦言希望曾被她欺凌過的同學,主動聯絡她,願意當面道歉或作金錢賠償。

為惡行懺悔

提到以往做過的惡霸行為,她接受訪問時表示:「嗰時一班人一齊蝦人、笑人、恐嚇人,令人好驚,收埋人啲嘢,又試過偷電話,我有份偷嘅起碼有幾次,後來畀學校停課記過。」其實約一年前,她已在社交網自揭惡行認錯,當時有受害同學主動聯絡她,她曾過數還「債」,但估計仍有數名同學未能聯絡上,她說:「可能佢哋覺得好荒謬,細個畀你恰,依家想賠償,仲要主動搵我。我唔知點聯絡番佢地,希望佢哋唔好介意主動搵番我,面對面道歉都好、賠錢都好。」

對於近月不斷有人在網上開Post直斥Yanki當年的不是,她對此表示:「佢哋講嘢係冇錯,的確犯過錯,話我係賊、係垃圾,我係唔開心,但又唔可以怪人。」雖然自知有錯,但每次看到有關留言,她都感到好難過,又會再責怪自己多一次,但她感謝身邊有一班對她不離不棄的朋友支持和安慰,承諾會努力做好:「唔想畀人覺得我仲係十年前嘅丁可欣,唔會以細個唔識嘢就賴,過去犯錯有責任認,想畀人知我勇於接受過去嘅自己,希望佢哋可以接受依家嘅丁可欣。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!