掃呢頁CODE去手機

2019年2月10日 星期日

鄭中基:必殺技!鄭中基搵個仔向紅館萬人討利是 __,鄭中基,

「ONEMORETIME世界巡迴演唱會」今晚尾場,歌手鄭中基(Ronald)的大女Emma和父親鄭東漢再次擔任嘉賓,齊齊合唱《AMillionDrea ...


「ONE MORE TIME世界巡迴演唱會」今晚尾場,歌手鄭中基(Ronald)的大女Emma和父親鄭東漢再次擔任嘉賓,齊齊合唱《A Million Dreams》、《八 二十八 八十八》,唱畢4歲的細仔Evan興奮拎住紅色豬公仔跳上台送給Ronald,又Sweet爆同家姐及Ronald攬攬,不過攬完就開始於台上亂跑亂跳收,搞到Ronald和身後工作人員冇晒符,笑翻全場!

Ronald叫細仔向Fans拜年攞利是:「你講完之後會有好多Auntie同Uncle畀利是爸爸,我再畀番你。」但Evan似乎鍾意跑多過利是,沒有理會,此時家姐Emma就代言人上身祝大家豬年身體健康、大吉大利,十分得體!最後Ronald要拖展麻鷹捉雞仔技能捉番個仔,再由工作人員抱落台。

103歲家傭撐場

期後鄭東漢開金口致謝,更表明要多謝兩位重磅來賓:「第一位是家傭謙姐,鄭家真係無以為報,佢湊大我之餘,仲湊大埋Ronald,佢今年103歲,坐喺台下睇騷,仲話要睇足全場。」台上螢光幕即影住台下戴住口罩、用力揮手的謙姐,相當精靈!Ronald爸爸接話:「鄭家真係欠佢不少,當日問佢嚟唔嚟睇演唱會,佢即刻問我有邊個嘉賓。」

多謝Uncle Ray

而第二位要多謝的是年屆94歲、香港樂壇最強DJ Uncle Ray:「我17歲就識佢,冇佢,我都唔會企喺度、Ronald都唔會企喺度。」螢光幕亦即時有影住Uncle Ray揮手,全場報以掌聲歡呼。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!