掃呢頁CODE去手機

2019年2月22日 星期五

原子鏸:孖朱茵去原子鏸婚宴 陳法蓉趁機識男仔 __,原子鏸,朱茵,陳法蓉,

藝人朱茵與陳法蓉孖住現身好友原子鏸的婚禮,她們表示送了利是以及無限的祝福,希望一對新人日後甜甜蜜蜜。問到之前可有見過新郎?她們稱相片看得多,但真人第一 ...


藝人朱茵與陳法蓉孖住現身好友原子鏸的婚禮,她們表示送了利是以及無限的祝福,希望一對新人日後甜甜蜜蜜。問到之前可有見過新郎?她們稱相片看得多,但真人第一次見,朱茵大讚新郎高大有型,陳法蓉亦附和:「我發覺佢真人靚仔過上鏡,睇相覺得佢好搞笑,但今日着住套禮服成個人Sharp醒晒!」

問到人妻朱茵可有向一對新人傳授夫妻相處之道?她坦言:「結婚後由蜜月期好快返回現實,一對夫婦就會為工作同家庭嘅鎖碎事,有好多問題,只要相愛,好多事都可以迎刃而解。」至於仍是單身的陳法蓉開玩笑指今晚會在會場不時走動,不經意地讓異性接近自己,問她可接受跟外國人拍拖?她說:「都可以,因為我以前都同過外國人拍拖,係講緣分。」

至於朱茵可有為好姊妹介紹男仔?朱茵稱陳法蓉對此很抗拒:「唔可以咁,因為佢好怕呢樣嘢,如果要介紹畀佢識,要好偶遇嘅情形下。總之你永遠唔知你另一半幾時現身。」陳法蓉即補充說:「係,以前有朋友試過,一知道佢介紹畀我,我就好唔舒服,除非介紹個情形係偶遇到連我都唔知,咁佢真係好叻,緣分嘅嘢就隨緣」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!