網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年2月20日 星期三

郭富城:未送過錶畀方媛 郭富城話阿女係自己迷你版 __,方媛,郭富城,

天王郭富城早前現身新加坡,以LONGINES優雅形象大使身份出席當地舉行的新店開幕,對於取名為「征服」的腕錶,城城說:「我係一個演員,亦係一個歌手,作 ...


天王郭富城早前現身新加坡,以LONGINES優雅形象大使身份出席當地舉行的新店開幕,對於取名為「征服」的腕錶,城城說:「我係一個演員,亦係一個歌手,作為表演者嘅我,需要不斷超越自己,第一件事就係征服自己,令缺點成為優點!」問到其缺點,他即幽默地說:「冇缺點!」續說:「講笑,人點會冇缺點!我諗我嘅缺點係對工作投入到過分用心,有時候忽略身邊嘅朋友同親人。」

城城又指小時候,他會為準備上班的爸爸戴手錶,還記得那枚是古董錶,一直將這份傳承情懷藏在心底。問到城城可有送手錶給太太方媛時,他笑說:「暫時冇,因為品牌太貼心,一早送咗畀佢!」他又稱希望設計一隻可以照鏡子用的腕錶,並能隨時視訊家人,最好可以隨意問:「Hello!食咗飯未?」

有女萬事足的城城,自言與品牌合作無間是一種緣分,更希望這種緣分能傳給女兒,待她長大後可以跟朋友分享,他說:「個女似迷你版嘅我,非常好動,成日跑嚟跑去,但我好享受照顧佢、同佢相處嘅時間,一啲都唔覺攰!」他續說:「除咗工作,家庭對我都好重要!家庭會畀我好大嘅動力,令我更努力去工作,成為更優秀嘅爸爸。我最開心就係工作完成後,可以花時間照顧屋企人,同佢哋食餐家常便飯,就會覺得好幸福,煩惱同壓力都會拋下。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!