網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年2月12日 星期二

古天樂:唔否認捐二億!古天樂戥老竇辛苦:佢撞聾 __,古天樂,

影帝古天樂下午出席金像獎入圍名單記者會。去年身為首屆「金像聯盟大使」的他,稍後會參與拍攝關於關注罕有疾病的宣傳短片,他覺得相當有意義,並呼籲有關方面盡 ...


影帝古天樂下午出席金像獎入圍名單記者會。去年身為首屆「金像聯盟大使」的他,稍後會參與拍攝關於關注罕有疾病的宣傳短片,他覺得相當有意義,並呼籲有關方面盡量向病患提供支援。

談到今年金像獎入圍名單,他形容「勢均力敵」:「心目中有人選嘅,投票嗰時好傷腦筋。」談到有報道指他捐二億做善事,為父母積福,他答:「慈善嘢唔回應喇。嗰日我係帶父母去飲茶,最難得係我爸爸肯去,平日佢好節儉嘅,加上佢撞聾,戴耳機又有回音,好辛苦,所以佢講嘢好大聲,平日好少去酒樓,我覺得我都有啲遺傳。(咁你屋企咪好嘈?)係㗎!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!