網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年2月8日 星期五

【好友羅明珠藍潔瑛猝逝頓悟】李麗珍:我再唔走返出嚟 可能下一個死係我 __,李麗珍,羅明珠,藍潔瑛,

放下潘源良,53歲李麗珍不再封閉自己。【一直等潘源良回頭】直到舊愛突然再婚被撇李麗珍醒覺:我戇居居喺度等,最後原來唔要我想通了,只是因她,和她。「嗰段 ...




放下潘源良,53歲李麗珍不再封閉自己。

想通了,只是因她,和她。

「嗰段時間發生好多事,其中我嘅好朋友羅明珠離世,令我諗番之前Beyond家駒、陳百強、張國榮,我覺得生命原來好化學,再咁樣食藥、情緒低落,會唔會下一個就輪到我離開。跟住藍潔瑛又走得好突然,當年拍《大時代》我哋都好好朋友,後來佢疏遠咗朋友,或者係朋友疏遠佢,有段時間我婚姻又有問題,根本不可以經常抽時間出嚟見佢,今次佢突然間咁離開,忽然令我醒覺,問自己:『好難擔保下一個唔係我!』我唔想咁樣,希望將來都好好。再唔走出嚟就係等死,或者下一個係我死,我唔想死,唔想令粉絲、家人、朋友失望,我要企返起身。」帶著笑容的李麗珍,是新造的李麗珍。

現年21歲的女兒許倚榕,是她努力活好的支撐點。

「因為有佢喺度,我成日覺得自己有個責任,唔可以令佢唔開心,同埋要令佢健康成長,而家只係差少少,我已經供到佢讀大學,仲有兩年就畢業,無理由而家放棄嘛,我都要快啲企番起身,追番啲時間。

喺佢五、六歲嘅時候,見到佢喺日記簿寫上,希望媽咪唔好成日唔開心,畫咗個I love you公仔,嗰張紙我仲保留到而家,所以我諗佢五、六歲時,已經發覺媽咪有少少唔開心。唔想阿女見到媽咪愈嚟愈差,成日喊,因為阿女經常同我講:『媽咪你開心我就開心。』,佢咁樣講我好感動。」

失去愛情又如何!正如她在ig的心聲:「明白到,日子總要過…..走出黑暗,不用怕。」不再封閉的李麗珍,變得健談許多。

一邊化妝,她一邊哼著鄧麗君名曲《漫步人生路》。

「『路縱崎嶇,亦不怕受磨練』,真係每一句都講到我心聲,差唔多成首歌嘅內容都好似我行緊嘅路。」

53歲先醒覺,遲唔會遲,最緊要精彩。

「點都好,都要當係精彩嘅開始,尤其是我有個女,我希望佢從小到大,見到嘅媽咪,點樣喺高高低低嘅生活裡掙扎、奮鬥。直至今日,未知將來會唔會成功,但起碼我有做到最好,同埋以後都會做到最好,希望阿女真係感受到。因為佢嘅愛,或者係我嘅愛,可以支撐住,我已經將牛角丟掉,唔再成日鑽牛角尖。」

回復光彩,戲癮大發作的李麗珍,現在勤做Gym,除為工作,女神也堅決除污名。「我唔介意啲人重提我嘅舊事,或者覺得我以前點樣,但我而家先知道,我介意其他人點樣睇我嘅將來,我唔想以後都俾人叫肥珍、肥婆、走晒樣,我唔想其他人覺得我以後都係咁樣,我希望自己係一位成功嘅五十歲港女。其他人要講咩我都無辦法控制,但我唔希望將來再有人咁樣講,唯有自己做好啲。」


鍾意就快D Share啦!