掃呢頁CODE去手機

2019年2月22日 星期五

【港姐冠軍目中無人?】林秀怡主動打招呼 麥明詩望一眼對方就擰歪面 __,林秀怡,港姐,麥明詩,

林秀怡以嘉賓身份,現身日前一集《後生仔傾下偈》,討論「被當透明」呢個話題。林秀怡指自己曾經被同劇演員無視,搞到傷心咗勁耐:「有個同事雖然無對手戲,但見 ...




林秀怡以嘉賓身份,現身日前一集《後生仔傾下偈》,討論「被當透明」呢個話題。林秀怡指自己曾經被同劇演員無視,搞到傷心咗勁耐:「有個同事雖然無對手戲,但見過幾次㗎喇,咁喺化妝間我就好興奮咁同佢講Hello,跟住佢純粹望一望我,之後就繼續做佢自己嘢。我嗰下呆一呆,之後傷心咗勁耐,返到去諗自己係咪做錯咗嘢,又或者係咪得罪咗佢呢?無吖,我哋都無合作過,應該無講過嘢㗎。」

憑住同劇但無對手戲呢一點,陸浩明一估就估中咗涉事人係麥明詩,佢同馮盈盈更異口同聲,立即代麥明詩向林秀怡講對唔住。陸浩明仲身同感受咁話:「佢有時返到嚟《後生仔傾下偈》都唔會同我哋打招呼㗎,麥明詩又真係唔抵幫嘅!」至於原因,唔係因為麥明詩無禮貌目中無人,陸浩明解釋:「佢唔係神經大條,係大幾條。」所以,林秀怡就唔好再擺喺心上喇,麥明詩見到人都記得講返句唔好意思喇。


鍾意就快D Share啦!