網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年2月2日 星期六

張嘉兒:張嘉兒同老公旅行歎世界 囡囡被撇爆喊! __,張嘉兒,

正懷有第二胎嘅前港姐張嘉兒近日撇甩囡囡,同老公去咗馬爾代夫過二人世界。本來嘉兒都享受呢個假期,但向來係「廿四孝媽咪」嘅佢始終都係唔捨得個女,最後仲搞到 ...


正懷有第二胎嘅前港姐張嘉兒近日撇甩囡囡,同老公去咗馬爾代夫過二人世界。本來嘉兒都享受呢個假期,但向來係「廿四孝媽咪」嘅佢始終都係唔捨得個女,最後仲搞到囡囡爆喊!嘉兒喺社交網上載咗一張同囡囡視像對話嘅截圖,相中見囡囡喊得非常淒涼,真係睇見都戥佢陰功。

嘉兒留言透露旅行前已經安排咗好多節目畀囡囡,點知就因為自己忍唔住想同囡囡視像,結果令囡囡一見到媽媽就情緒失控,喊到收唔聲。雖然係咁,但嘉兒都覺得囡囡已經比以前進步唔少,佢提到:「雖然佢喊到咁,但係我都覺得非常之正常。同埋我覺得佢已經好叻㗎啦。仲以為我去旅行佢每晚扎醒都會喊扭計搵我,但係我家姐同我講話佢有問媽咪喺邊,不過冇喊所以我應覺得佢好抵讚同埋抵錫。Mommy is so proud of you,Leora.」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!