掃呢頁CODE去手機

2019年2月22日 星期五

照顧患癌雙親恨抱孫 __,癌,

柳影虹重親情,她19歲與前夫生下女兒時,感恩當年事業搏殺期,母親代為照顧女兒。她腰傷好轉後想復出,但父母相繼患癌,她惟有放棄事業。談起兩老,她慨嘆健康 ...


柳影虹重親情,她19歲與前夫生下女兒時,感恩當年事業搏殺期,母親代為照顧女兒。她腰傷好轉後想復出,但父母相繼患癌,她惟有放棄事業。談起兩老,她慨嘆健康寶貴︰「我45歲嗰年爸爸癌症,一驗就話佢係腸癌末期,當時我崩潰咗,同無綫提前解約,佢捱咗一年就走咗。自此媽咪就黐到我實,佢三個鐘聽唔到我電話,就會發脾氣掟嘢,我貼身照顧咗佢十年,媽媽又因為膽管癌離世,我慶幸陪佢哋過埋人生最後日子。」

柳影虹續說︰「爸爸、媽媽後期失禁,趕唔切去廁所,唔知幾多次要用手幫佢接住啲黃金,幫佢洗片洗到我雙手爛晒,後來先識改用紙尿片。」談及愛女Joy,兩母女經常親嘴行孖咇。她最大心願想抱孫,可惜女兒不肯生育,令她深感遺憾︰「我想個女憐憫我,畀個孫我,佢都44歲,我知道好渺茫,佢連婚都唔想結。」

相關新聞:同班萬梓良勁大食




鍾意就快D Share啦!