網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年2月11日 星期一

黃澤鋒:一拳打落太太度!黃澤鋒話生女係報應 __,黃澤鋒,

藝人黃澤鋒早前宣布現年52歲的太太陳麗麗懷孕,兩人今日接受電台訪問,澤鋒表示太太現佗B女四個月,預產期為七月底。問到心情,他坦言每日都不同:「佢佗四個 ...


藝人黃澤鋒早前宣布現年52歲的太太陳麗麗懷孕,兩人今日接受電台訪問,澤鋒表示太太現佗B女四個月,預產期為七月底。問到心情,他坦言每日都不同:「佢佗四個月就等於我佗四個月咁,每日都有新感覺,之前仲講笑,話佢個肚都唔係好覺,只係似肥咗,呢個星期就好覺。我依家會瞓埋一邊,因為我好反瞓,試過一拳打埋去太太度,聽到佢嗌救命,嚇死我。」

認定囡囡做運動員

他直言十分期待,又不時胡思亂想,計劃女兒未來:「希望搵多啲錢,因為小朋友出世好多未知之數,我覺得最重要係呢段時間唔好病,怕傳染老婆。我又會諗好多奇怪問題,小朋友未出世就諗定要買保險畀小朋友將來讀書,如果我死咗,佢至少都可以讀到大學,我又諗要佢做運動員,因為自律性高啲。」

平時對女學員好惡

問到知道是女兒的心情如何?澤鋒坦言沒所謂,陳麗麗笑言:「佢話生女係報應,因為佢做教練時對女學員好惡,自己嘅女就唔知點教,要畀人教。」黃澤鋒自言其母也是四十多歲高齡才生下他,當時生活環境惡劣,深感父母的辛苦與偉大:「我哋五十幾歲都仲有小朋友,真係夫復何求,多謝上天喺豬年賜我呢個福氣。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!