掃呢頁CODE去手機

2019年2月5日 星期二

【新春貼士】大年初一:咪食粥 咪打掃 咪嗌交 __,

麥玲玲指初一破口大罵,「係代 表住全年人際關係都唔好」,即使是小孩「百厭」也應忍忍口。
大年初一新正頭,《蘋果》恭祝大家新年進步。一年伊始,萬象更新,傳統上份外重視年初一。玄學家麥玲玲指,連同1月1日和立春,在術數界而言該3日象徵全年運勢 ...


大年初一新正頭,《蘋果》恭祝大家新年進步。一年伊始,萬象更新,傳統上份外重視年初一。玄學家麥玲玲指,連同1月1日和立春,在術數界而言該3日象徵全年運勢,「希望呢日順順利利、開開心心」,不能誤踩禁忌。玲玲建議,今日切忌3件事,即不吃粥、不打掃、不爭吵。

相關新聞:【提提你】大年初一做咩好?



過年首日不吃粥,玲玲說,皆因有指「嗰日如果食咗粥,全年就會被雨淋或者風吹雨打」。同日,大年初一見到掃把,傳統而言都不吉利,「因為嗰日係水神生日,盡量都唔可以洗衫或打掃」。她指,屋內垃圾都被認定為「財」,忌打掃之言,就是生怕將錢財掃出屋外,全年無發達。玲玲特別提到,今天萬一打破碗碟,可用紅紙包裹好才丟出門外。



麥玲玲認為今日較少人講究打掃之言,反之,爭吵才是年初一大忌。她說,初一破口大罵,「係代表住全年人際關係都唔好」,即使是小孩百厭也應忍忍口。守足傳統者,利器如剪刀、廚刀等都盡量收好不見光,保佑全年平平安安。

相關新聞:【迎豬年8pm LIVE】初一花車巡遊 《蘋果》全程直擊





快啲嚟下載果籽新春〈豬年貼籽-多豬慎入〉WhatsApp Stickers|bit.ly/AppleseedSticker



10萬蚊 30人分!《動腦Q》新春Q多寶

年三十至初三 3:15pm、10:30pm

豬年動腦,Q多啲money!

http://bit.ly/2QW8LcI




鍾意就快D Share啦!