掃呢頁CODE去手機

2019年2月5日 星期二

林志玲:驚艷!林志玲春晚上天下海 變爆乳花仙子 __,林志玲,

台灣第一名模林志玲尋相隔8年再現身央視春晚,而佢嘅演出仲成為全晚最精彩嘅一環!志玲姐姐與游泳隊、芭蕾舞團攜手表演名為《綻放》嘅韻律泳,亦係佢首度挑戰呢 ...


台灣第一名模林志玲尋相隔8年再現身央視春晚,而佢嘅演出仲成為全晚最精彩嘅一環!志玲姐姐與游泳隊、芭蕾舞團攜手表演名為《綻放》嘅韻律泳,亦係佢首度挑戰呢個項目,艷壓全場!

着上紅色低胸泳裝嘅佢猶如花仙子般出現喺舞台中,畫面一轉,佢又坐咗喺空中嘅花圈,再一躍而下跳入水中,又化身出水芙蓉!上天下海翩翩起舞,唔只露出修長美腿,喺水中嘅佢豐滿上圍瞬間「湧現」,爆乳身材非常搶眼!

網民都話簡直係仙女下凡,演出好貼題「如花綻放」般,仲話「剛開始看還以為是國家隊的花泳運動員」、「下次參加個奧運會多好」、「又優雅又知性」、「不老女神」,一啲唔似44歲!其實喺練習期間,佢仲買咗啲嘢食珍珠奶茶慰勞一班小妹妹,真係人美心善呀!

而志玲就喺微博留言:「感謝春晚綻放團隊的每一個人!用心和時間孕育這個作品!從見到你們的那一刻,我就告訴自己,全心全意,盡力做到最大可能!奮鬥才會幸福!努力才能綻放!祈願大家共同綻放更美好更快樂新的一年喔 新年快樂 諸事如意 闔家平安」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!