掃呢頁CODE去手機

2019年2月26日 星期二

陳百強:借陳百強遺物畀歌迷 陳母追討:好對唔住佢 __,陳百強,

已故巨星陳百強(Danny)於1993年離世,早年Danny家人在其故鄉台山建立紀念館,放置了Danny生前的服裝、獎座、私人物品等,不過有消息指館內 ...


已故巨星陳百強(Danny)於1993年離世,早年Danny家人在其故鄉台山建立紀念館,放置了Danny生前的服裝、獎座、私人物品等,不過有消息指館內有很多Danny的珍藏品不翼而飛,亦有疑是歌迷聲稱年底在香港大會堂搞展覽,向已移居番禺的陳媽媽借了大批Danny的珍藏品,包括水晶、觀音、相框等。

另外,網上流傳一段疑是陳媽媽與契女對話的片段,契女擔心有歌迷聲稱向陳媽媽借出陳百強的遺物可能會冇晒,因為借去的粉絲既沒有借據,有關方面亦冇收過年底搞陳百強展覽的文件。陳媽媽借出物品後,現在亦怕Danny的遺物會一去不返,但她堅稱讓粉絲拿去Danny的私人物品,沒有收到任何金錢,因為對上一次該粉絲亦曾借Danny物品搞過展覽,之後全數歸還,所以今次她才借給歌迷。不過,陳媽媽現時想向粉絲攞回Danny的物品,但暫未聯絡上對方,陳媽媽對鏡頭說:「唔該你攞番晒啲嘢畀我,因為我咁樣做好對唔住阿強,好對唔住啲粉絲,你盡快攞番嚟畀我,到時我再借畀你。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!