掃呢頁CODE去手機

2019年2月2日 星期六

鄭希怡:鄭希怡親自操刀!梁浸浸接受唔到新髮型 __,梁浸浸,鄭希怡,

好多人都會喺過年前剪個靚頭,用新Look迎接新年,歌手鄭希怡(Yumiko)個寶貝女梁子柔(梁浸浸)都唔例外,但佢個新造型似乎失敗咗!事關Yumiko ...


好多人都會喺過年前剪個靚頭,用新Look迎接新年,歌手鄭希怡(Yumiko)個寶貝女梁子柔(梁浸浸)都唔例外,但佢個新造型似乎失敗咗!事關Yumiko親自操刀幫愛女剪頭髮,雖然係好有愛呀,但始終係業餘髮型師,剪出嚟就⋯⋯好在今日都只係年廿八,梁浸浸都仲有時間補救,見佢好乖坐定定咁畀髮型師剪頭髮,仲搞笑話:「因為媽咪幫我剪的髮型,實在太難以接受⋯⋯多謝大師相救🙏」網友都留言話好想睇到底Yumiko剪成點,仲話梁浸浸咁可愛,應該咩髮型都Carry到喎!

而媽咪Yumiko亦去咗做運動,仲話係「新年前最後一gym」,睇嚟想以最Fit嘅身形見親朋戚友呀!喺做Gym前,佢仲同一班老友包括何嘉莉、黃依汶、谷祖琳見面,原來佢哋係一齊畀何嘉莉訪問,交流湊仔經,Yumiko仲話原來佢哋四個喺教育方面都幾唔同,唔知佢有冇同其他媽媽交流幫個女剪頭髮嘅經驗呢?

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!