掃呢頁CODE去手機

2019年2月28日 星期四

李悅彤:奶奶缺席百日宴傳不和!李悅彤晒合照反擊 __,李悅彤,

前藝人李悅彤(Liddy)去年與曾經離婚嘅圈外商人老公鮑偉業拉埋天窗,並喺同年11月誕下囝囝James。今年1月佢哋更為囝囝大搞百日宴,廣邀親朋好友出 ...


前藝人李悅彤(Liddy)去年與曾經離婚嘅圈外商人老公鮑偉業拉埋天窗,並喺同年11月誕下囝囝James。今年1月佢哋更為囝囝大搞百日宴,廣邀親朋好友出席。不過近日有指Liddy同奶奶關係惡劣,當中提到奶奶非常愛錫前新抱,一直反對囝囝離婚,加上Liddy昔日嘅負面新聞,所以未接受到Liddy,仲話奶奶聯同男家親友齊齊缺席孫仔嘅百日宴。

今日,Liddy喺社交網出Post反擊,佢晒出多張與奶奶嘅合照,以及男家親友出席囝囝百日宴嘅合照,力證佢哋關係良好。佢又發表長文爆Seed回應:「平日不停拿我以前的事出來講都算了,今次連婆家都講真係離晒大譜!忍不住一定要出聲!我和我奶奶老爺姑仔關係好好!我家庭很美滿!兒子很健康可愛!不用你們這些人在這妒忌無中生有!有很多事你們不是當事人不是睡在我們床下底,不清楚的事請不要胡亂猜測!不要當自己是別人的人生審判官,道德審裁者!只講一次亦都只放一次他們的相片!(之前為了保護婆家不放相片出來,今次無辦法不放)請不要再俾(畀)d(啲)無謂無聊是非我!謝謝!」

Liddy接受訪時謂說:「我好好,家庭幸福、美滿!我亦會捍衛保護好我的家庭和家人。我覺得係離譜㗎!成日食死貓,就係因為以前過去咗咁耐嘅事而成日講啲誣蔑我嘅說話,呢個世界小人太多,有啲人想搞事、妒忌,想令我家庭不和,所以今次必須要出來澄清一吓。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!