網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年2月10日 星期日

張家輝:青雲戲勢似野獸 何遠東自揭畀影帝非禮 __,何遠東,劉青雲,張家輝,

英皇賀歲片《廉政風雲煙幕》上映至今,累積票房近1千9百萬,預料今日將衝破2千萬,有份參與該片的湯怡與何遠東下午現身銅鑼灣戲院謝票,並與觀眾互動及大合照 ...


英皇賀歲片《廉政風雲 煙幕》上映至今,累積票房近1千9百萬,預料今日將衝破2千萬,有份參與該片的湯怡與何遠東下午現身銅鑼灣戲院謝票,並與觀眾互動及大合照,場面熱鬧。對於票房將衝破2千萬,二人均表現興奮,何遠東自封新名「2千萬東」,湯怡則笑指同片的陳家樂也想現身,奈何已到廈門為新片開工,更謂:「佢近日偷偷地返嚟又偷偷地走咗去開工,其實真係好想一齊嚟。」

何遠東還爆家樂於社交平台留言想念他,很想大夥兒一起參與謝票活動,惟對方回來也不找他:「我都掛住佢,但佢返嚟唔搵我哋呢,冇計,佢依家一年搵十年錢,喺內地拍緊大製作,好想你第時帶埋我哋上去。」談到其角色於片中相當突出,何遠東坦言拍攝時沒有多想:「我角色名太易記,青雲哥又喺入面創作咗幾個名畀我,搞到個名不停出現,有一幕我印象好深,係佢衝埋嚟我度,我下意識覺得佢好似野獸,我即刻撳住個乳頭。(驚佢非禮你?)好驚,身體咁重要。」

而湯怡被問到角色似未有發揮,她謂:「都唔可以咁講,我都好開心有份參與,希望有續集,到時唔想再坐辦公室,希望可以一齊出去作戰。」在旁的何遠東亦表示望續集能多點爆破及動作,問到他應付動作可需訓練?他笑謂:「我係動作演員,被打嗰隻,其實戲入面我係鍾意林嘉欣,所以戲入面成日同青雲作對,一定關嘉欣事,所以拍時我都成日偷望佢,如果續集咪講我同湯怡囉!」湯怡聞言即反對謂:「戲入面我應該係同家樂喎!哈哈!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!