網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年2月18日 星期一

【靚人靚景】美女寫真 主角係風景 政治時事,寫真,

裸女寫真,主角一定要係女?有咁諗法實在太老土,因為要睇女,上網多到你唔恨!若然硬係要出書,就要靚人靚景二合一呢啲先叫高格調,咁先至博到人Like呀!好 ...


裸女寫真,主角一定要係女?有咁諗法實在太老土,因為要睇女,上網多到你唔恨!若然硬係要出書,就要靚人靚景二合一呢啲先叫高格調,咁先至博到人Like呀!好似呢本報稱喺美國拍攝嘅裸女寫真系列《Persephone in Oregon》為例,雖然係賣肉,但全本寫真出現過嘅Model都冇一張相係望鏡頭,甚至連甫士都冇擺過,但勝在構圖優美,相當吸睛。

據講攝影師非常鍾意呢個地方,為咗透過靚相帶出美景有幾美,於是諗到用最自然嘅方法展現,將裸女融入大自然之中,由觀眾親自去細味相中嘅意境。細佬都有睇過,雖然都係藍天白雪、山水石頭,但係每張寫真都有一位全裸美女,咁睇確實生「色」不少,而寫真分為上中下三冊推出,呢本就係最後一冊,鍾意扮高深嘅巴打不容錯過!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!