掃呢頁CODE去手機

2019年2月14日 星期四

【同角色一樣天然呆?】劉溫馨拍劇畀爛錢罌鎅到流血見骨 仲問:點解啲錢紅色嘅 __,劉溫馨,

選美出身的劉溫馨,在新劇《荷里活有個大老千》扮演小燕一角,樣靚身材好,傻氣的她,更間唔中被坤哥抽水。原來現實生活中,這位靚女都比較大懵,之前她拍一場打 ...




選美出身的劉溫馨,在新劇《荷里活有個大老千》扮演小燕一角,樣靚身材好,傻氣的她,更間唔中被坤哥抽水。原來現實生活中,這位靚女都比較大懵,之前她拍一場打爛錢罌的戲份,被鎅損中指,不過劉溫馨未有即時察覺,在錢罌拿出一堆錢出來後,竟然問「點解啲錢紅色嘅?」。

其實當日手指傷口頗深,血流如注更隱約見骨,不過可能劉溫㿦拍得太投入,但事後她要即時送院,並縫了十一針。由於當日發生小意外,飾演明珠的文凱玲一直陪着她,兩個女仔更因此成為好朋友。

早前,二人趁有空,相約外出食雪糕SHOPPING,不單雪糕兩份食,就連朱古力奶都SHARE飲。受傷後,劉溫馨手指至今雖仍留有疤痕,不過豁達的她未有放在心。


鍾意就快D Share啦!