網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年2月7日 星期四

黃翠如:唐詩詠賣口乖𢭃利是 翠如煎年糕做賢妻 __,唐詩詠,黃翠如,

藝人黃翠如與老公蕭正楠婚後首次派利是,尋晚年初二,好姊妹唐詩詠(Natalie)化身「最有心採利是員」,衝上蕭家拜年兼𢭃利是。Natalie為咗封利是 ...


藝人黃翠如與老公蕭正楠婚後首次派利是,尋晚年初二,好姊妹唐詩詠(Natalie)化身「最有心採利是員」,衝上蕭家拜年兼𢭃利是。Natalie為咗封利是大賣口乖:「祝蕭生蕭太新年快樂、三年抱兩、日日都咁開心!蕭生婚後愈嚟愈有型,蕭太婚後賢良淑德!」睇在佢咁口甜舌滑,就利利是是翠如留言:「呢位小姐,年初二晚上11:45嚟到我屋企,話要𢭃利是。最有心的採利是員!」

三個「夜貓子」之後仲趕下場,齊齊去陸永屋企拜年,翠如更興致勃勃親自為大家煎年糕,連陸永老婆Reina都讚翠如係賢妻!

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!